вівторок, 8 грудня 2009 р.

АКТУАЛЬНО! Інститут свободи Грузії: «Брегвадзе, Павліашвілі і Гвердцителі — зрадники, Канделакі — повія»

Леван Рамішвілі
Директор Інституту свободи Грузії Леван Рамішвілі виступив із заявами, звинувативши деяких російських співаків грузинського походження в зраді, а відому телеведучу Тіну Канделакі назвав «повією». 
Зокрема, Рамішвілі заявив, що Нані Брегвадзе, яка співала на дні народження Примакова, і Павліашвілі з Гвердцителі, які оспівували російську армію, згубили себе назавжди, повідомляє Georgian Times. "Співаки, які вихваляють Росію і співають для російської армії, не агенти Росії? Їх ніколи не можна пускати до Грузії. Нехай живуть в своїй улюбленій Росії, навіщо їм Грузія? Вони колабораціоністи, служать ворогові. Коли зрадник досягає успіху в зраді, це успіх для кого? Це не успіх для моєї країни, а їхній особистий добробут мене не цікавить", заявив він. 
Говорячи про виступ Нані Брегвадзе на дні народження президента Торговельно-промислової палати РФ Євгена Примакова, Рамішвілі заявив, що співачка «зрадила батьківщину заради кількох тисяч доларів». «Її вчинку немає виправдання. Чому не поїхав Буба (Вахтанг Кікабідзе). Адже він теж міг? Він вчинив, як патріот. А Нані припустилася помилки, яку не можна пробачити», — заявив він.

Рамішвілі також виступив з образливими заявами на адресу телеведучої Тіни Канделакі. Він заявив, що Канделакі «зробила собі ім'я проституцією». «Чим зробила (ім'я)? Проституцією. Що значить успіх? Мені не потрібен брат, який зрадить Батьківщину. Канделакі — повія. Іншого слова вона не заслуговує», — заявив він.
Джерело: КЦ

Немає коментарів: